Кристални дъждове

Снимка: Интрнет

Музика: Lake Of Tears: So fell autumn rain

Есента дойде по-рано, слънцето изгуби силата си заедно с изчезването на усмивката ти.
Листата в дърветата изъхнаха, така както съхне душата ми. Отделиха се от клоните, така както ти се отдалечи от мен.
С есента се повиха и тъмно сивите дни, а с тях се повиха и облаците…
И днес е мрачно, облаци от незавършени спомени кръжът в съзнанието ми. Валят кристални мигове, спомени през които виждам живота си. Улиците изградени в мислите ми вече преливат…
Вали без да спира…
Виждам искрите в онези очи заслепяващи моите- пронизващи капки от близкото минало.
A ти се отдалечаваш, все по-далеч, бягай, защото спомените ми те настигат.
Бягай и нека денят ти е огравян от пробилите през облаците слънчеви лъчи- това е моят поглед,
бягай, докосвана от вятъра, който обгръща нежно тялото ти- това са моите прегръдки,
усети меките капки, които ще започнат да се стичат по тялото ти- това ще бъдат моите пръсти.
остави миговете да се стекат до устни ти- това са моите докоснати до тях,
отпии смело- вкуси сълзите ми,
Не спирай да бягаш, но стъпвай нежно, газиш из спомените ми…

~ от Brainjury на 04.08.2011.

Един коментар to “Кристални дъждове”

  1. …септември ви благодари за тези думи….с много нежност и тъга….

Вашият коментар

